Becka's Life

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Becka's Life - 6 mars 2014 15:09

Namn: Rebecka (Becka) Dolt efternamn.

Ålder: 11, snart 12.

Kön: Kvinna.

Temprament: Glad, pigg. Oftast rätt snäll, inte mot killarna (så sjukt barnsliga ;_;)

Längd: Minst 147, mätte mig för ca 4 månader sedan.

Storlek på kläder: Gud vad viktigt, nejmen allt ifrån 146/152 - XSS - XS

Storlek på fötter: Inte den blekaste aning. Allt ifrån 34-46

Intressen:

Fiol (spelat i 4 år), Basket (spelat i ca.. 5 månader), hänga med vänner, gjort sedan jag kunde gå ;_;.

Favoritgodsaker: Chips.. lätt..

Favoritmat: Thaimat, kinamat (haha samma sak), chicken nugget's (OMG! *-*).

Bästa kompisar: Ni vet vilka ni är ♥


Bild på mig: 

Skulle aldrig dela med mig av mitt irlutseende här på bloggen, sorry.

Av Becka's Life - 6 mars 2014 14:58

Har aldrig varit så upphetsad inför Ullared, förutom första gången jag var medveten om att vi skulle dit. Men nu typ skriker jag och Ella hela tiden så fort vi tänker på imon, för alltså, vi båda längtar så sjuukt! Seriöst, Ullared med henne, toppen :D Vi kommer dock ha lite stressigare än vanligt, för pappa kommer hem med bilen lite senare. Vi kommer bara kunna vara på varje avdelning i max 30 min.. Men men, tanken som räknas, det ska bli så kul! 

Haha, vet att det har blivit väldigt mycket om Ullared nu, men längtar så! :D


Dagen har varit riktigt bra. Det finns massa saker som fått mig på extra bra humör idag, kan dock inte säga :P

Vi hade slöjd i morse, såhär ser schemat ut från veckan som varit/kommer:

Måndag - Tråkig dag. Kände mig sjuk på kvällen. Skypade med Ella hela eftermiddagen.

Tisdag - Sjuk x.x Skypade med Ella hela dagen.

Onsdag - Gympa, helt OK dag. Var dock inte med.

Torsdag - Idag då. Längtar till Ullared.  Är med Ella som läskar mig på chips D:

Fedag - Ullared, here we come! Kommer äta lunch med Ella innan (väldans vilket tjat om Ella det blev..).

Lördag - Kommer göra ordning en haul av det jag köpte på Ullared. Kanske basketträning, beror på hur jag känner mig, är fortfarande lite förkyld. Jämföra saker med Ella, Melodifestivalen! :PP 

Söndag - Har inga speciella planer. Kommer ta det chill. Lägga mig tidigt.

 


I nästa inlägg kommer det info om mig själv.

Presentation


Tjena!
Du har hittat in till min blogg.
Här kommer jag skriva om min vardag, kallar mig själv Becka.
Hoppas ni tycker om den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Sexy Red Lips
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards