Becka's Life

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

♥ PLL Tag ♥

Av Becka's Life - 5 augusti 2014 15:15

1.) Favorite Character and why: Caleb, för han var antagligen med i A-teamet från början. Sen avböjde han sitt jobb i A-teamet för Hannas skull. 
2.) Least favorite character and why: 
Gillade inte Paige, hon var antagligen inte ond, men hon är lite konstig o.o Sen så gillar jag inte  Melissa, hon är creepy.

3.) Who is/are A theory: Tror att A är Lucas, eller Alisons tvilling. Det går mycket rykten om Alisons tvilling, bläddra ner till den röda texten för att ta reda på det jag tror.

4.) Favorite Couple: Haleb måste det vara!

5.) Prettiest Liar: Alison (räknas hon?) eller Hanna, älskar Hannas blick när hon är ledsen. Då är hon så söt!
6.) Funniest liar: Aria eller Spencer, vet inte varför. Dom är bara roliga :'D
7.) Favorite quote(s): Jag vet inte riktigt vad dom menar med denna frågan, för de frågar efter mitt favorit citat. Har det med pll och göra? :O
8.) WHy I love/hate Ali: Jag både älskar och hatar henne. Jag älskar henne för att hon kan vara omtänksam om hon behöver, och så är hon SJUKT söt. Dock är hon riktigt elak mot folk också, så jag vet inte riktigt...
9.) Favorite outfit so far: Kollade faktiskt på avsnittet igår, när Hanna besöker Mona på dårhuset. Då har hon typ en kjol, och en hur snygg tröja som helst! Vet inte om folk fattar vad jag menar xD Men tror det var S03E03/4
10.) Favorite scene/moment: Har sååå många, men älskar när olika par förenas igen, om de varit ifrån varandra eller så.
11.) Jaria or Ezria: EZRIIAAAA, Jason och Aria passar inte..
12.) Spoby or Spalex: SPPOOOOBBBYYYYY!!!
13.) Emaya or Emara?: Emaya helt klart. Tycker så synd om Emily nu när Maya gått bort. (Det kanske inte var hon, vet inte mer än så för har inte kommit så långt)
14.) Hottest Character: Omg, helt klart Caleb! Han är så het, men han passar inte i kort hår som han har nu :( Om inte Caleb, så måste det vara Toby, han är också fööör het! 
15.) Which liar's life is more similar to yours: Med tanke på hur de flesta bor så är det nog Spencer, för hon har båda sina föräldrar hos sig. Men det är det enda. Annars är det nog Arias liv som passar in på mig :)
16.) Which couple do you picture in real life: Öhm.. Kanske Spencer o Toby, vet inte riktigt...
17.) Luchan or Haleb? Haleb, varför fråga >.< xD
18.) Favorite friendship between liars: OM Mona inte hade varit A så hade jag tyckt att Hannas och hennes kompisrelation skulle varit fin. Mona är väldigt snäll, i alla fall när hon spelar snäll, och om hon hade varit sån skulle dom varit perfekta kompisar. Annars är det nog Aria och Hanna. Vet inte riktigt xD
19.) Best dressed liar: Hanna. Aria har också en snygg stil, går inte riktigt att förklara den. Men Hannas är bäst, stilren och allt passar ihop :3
20.) Liar with the best family: Emily, trots att hennes pappa är mycket borta, så är det hennes mamma som lägger sig i minst.
21.) What do you want to happen next in the show: I nästa avsnitt tror jag inte det blir så mycket skillnad, men jag hoppas verkligen att i framtida säsonger så ska Alison dyka upp från ingenstans och att tjejerna ska sätta dit ännu några A-medlemmar :)
22.) What would you steal from your favorite liar: Hannas kläder eller Caleb ♥-♥
23.) Which character would you marry: Caleb eller Toby ♥-♥
24.) Character with whom you want to be best friends with: Hanna eller Aria ♥-♥ Eller Spencer ♥-♥
25.) Character that would be your enemy: Melissa -.- 
26.) An unpopular opinion: Vadå? 
27.) What do you think of Jenna and Melissa: Läskiga. Sjuuukt läskiga.
28.) What do you think of Ian and Jason: Läskiga, ofc o.o
29.) If you were to pick the actor/actresses for the show, who would you choose and for what character? Tycker alla skådespelare som är med är perfekta, så kan inte peka ut nya :)
30.) Theory of Ali's death, killer, and the killer's reason to do it: Tror som många andra sagt att Alison har en tvillingsyster, och det var hon som dog. Någon puttade antagligen ner 'fejkade Alison' för att hon hade varit så elak. Börjar misstänka att det var Lucas som begick mordet. Han var ju väldigt 'utsatt' utav Alisons elakheter. Men som sagt, Alison lever antagligen, men hennes tvilling är död. Även Alisons tvilling kan vara big A, eftersom hon blev lurad till att puttas ner. Nåt sånt i alla fall.

Alisons tvilling skulle typ skickas iväg på nån konstig skola för sinnessjuka folk, och då lurade tvillingen dit Alison istället. Sen så dog då tvillingen i stället.
31.) Why do the girls keep seeing Alison? Do you think there's something more behind it? Om den som skrivit frågorna menar att Alison dyker upp ibland när dom typ sover, så tror jag det är för att hon försöker hjälpa dem på rätt spår. Dock så försvinner hon alltid innan hon sagt något som folk fattar, så jag vet inte.
32.) What was the biggest shocking moment for you? Att... Melissa är med i A-teamet. Började ju misstänka det efter Ians mord, men innan det kunde jag inte ens gissa.
33.What would you do if A was after YOU?! SÄGA TILL MAMMA O PAPPA OCH RINGA POLISEN. Hade inte vågat hålla tyst för NÅN!


Aaa, detta var då en liten stor pll tag till er! För er som inte kollar på pll så kan detta bli lite rörande kanske xD 

Aja, ha ett fortsatt bra sommarlov!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becka's Life - 6 oktober 2014 07:19

Hej! Jag har nu bytt bloggsida och min blogg heter numera www.nattstad.se/beckaas Hoppas ni kollar in dit i stället! ...

Av Becka's Life - 26 augusti 2014 18:45


Hej!Nu tänkte jag skriva lite tips för att få oslitet, starkt och glansigt hår :)   Många säger att det sliter på håret att sätta upp det i en 'turban' av handduken när man har duschat. Jag tror faktiskt inte det sliter så mycket som folk tror. J...

Av Becka's Life - 25 augusti 2014 19:15


Hej! Idag var vi i skolan ända till 5! (Jag kanske skriver mycket om skolan, gör jag det?).  I alla fall så körde vi något som heter 'Bästa sexan'. Det var superkul. Klassen skulle komma på en egen flagga, en egen ramsa och så skulle vi komma på ...

Av Becka's Life - 22 augusti 2014 23:52

Hej! Klockan är snart 12, och jag sitter hemma hos en kompis. Hon fyllde år idag och eftersom att det är min bästa vän så tänkte vi fira med att sova över. Det har varit grymt, även om vi bara suttit vid datorer typ, haha.   Men vi hade planera...

Av Becka's Life - 20 augusti 2014 17:15

Här kommer en lista på allt jag har i min skolväska. Jag har en fejk Louis Vuitton ryggsäck, superläcker, köpte den i turkiet. Ska ju spela in en turkiet haul, men det är inte säkert. Kanske lägger upp bilder istället. Det är något fel med bloggen så...

Presentation


Tjena!
Du har hittat in till min blogg.
Här kommer jag skriva om min vardag, kallar mig själv Becka.
Hoppas ni tycker om den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Sexy Red Lips
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards