Becka's Life

Direktlänk till inlägg 17 maj 2014

Härligt väder, teater, gbg.

Av Becka's Life - 17 maj 2014 10:13

Idag är det superbra väder här! Trevligt för dom som ska springa gbg-varvet. Jag ska runt 11 tiden dra til gbg med mamma och en kusin. Det ska bli kul. Vi ska käka på resturang, och kolla lite på dom som springer. Det ska tydligen vara lite festligheter där som vi också ska titta på. Efter det ska vi kolla på musikalen Sound of music. Så kul! Har namnsdag idag så det bli nog en väldigt bra present.


Just nu sitter jag i min säng och bloggar, ganska självklart va? Ja, sedan kollar jag på PLL. Är dock bara på fjärde avsnittet i säsong 1, haha. Jag vet nästan exakt vad det handlar om för kollade på det för länge sedan men tänkte friska upp minnet och titta igen. Förra kollade jag bara till typ sjunde avsnittet i säsong ett så det ska bli kul att kolla mer. PLL är verkligen jättebra, så jag tipsar verkligen om den serien! Den är dock ganska gammal eller vad man säger, men det kommer komma en ny säsong om jag minns rätt. 

Det finns riktigt många personer jag vill peka ut som A. Tänker inte säga något om det ännu, men kanske ska göra ett inlägg om vad jag tror när jag kommit längre i serien. Det ska bli kul att dela med mig.


Måste kila nu och hjälpa mamma med lite saker nu. Vi ses i eftermiddag kanske!

 
 
Alvis

Alvis

17 maj 2014 11:01

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Becka's Life

3 september 2014 12:58

...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becka's Life - 6 oktober 2014 07:19

Hej! Jag har nu bytt bloggsida och min blogg heter numera www.nattstad.se/beckaas Hoppas ni kollar in dit i stället! ...

Av Becka's Life - 26 augusti 2014 18:45


Hej!Nu tänkte jag skriva lite tips för att få oslitet, starkt och glansigt hår :)   Många säger att det sliter på håret att sätta upp det i en 'turban' av handduken när man har duschat. Jag tror faktiskt inte det sliter så mycket som folk tror. J...

Av Becka's Life - 25 augusti 2014 19:15


Hej! Idag var vi i skolan ända till 5! (Jag kanske skriver mycket om skolan, gör jag det?).  I alla fall så körde vi något som heter 'Bästa sexan'. Det var superkul. Klassen skulle komma på en egen flagga, en egen ramsa och så skulle vi komma på ...

Av Becka's Life - 22 augusti 2014 23:52

Hej! Klockan är snart 12, och jag sitter hemma hos en kompis. Hon fyllde år idag och eftersom att det är min bästa vän så tänkte vi fira med att sova över. Det har varit grymt, även om vi bara suttit vid datorer typ, haha.   Men vi hade planera...

Av Becka's Life - 20 augusti 2014 17:15

Här kommer en lista på allt jag har i min skolväska. Jag har en fejk Louis Vuitton ryggsäck, superläcker, köpte den i turkiet. Ska ju spela in en turkiet haul, men det är inte säkert. Kanske lägger upp bilder istället. Det är något fel med bloggen så...

Presentation


Tjena!
Du har hittat in till min blogg.
Här kommer jag skriva om min vardag, kallar mig själv Becka.
Hoppas ni tycker om den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Sexy Red Lips
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards