Becka's Life

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Becka's Life - 3 mars 2014 18:01

Måndag igen, så tråkigt!
Ska till Ullared på fredag och shoppa i Gekås tillsammans med världens världens bästa Ella :D
Ella är min bästis, för er som inte fattat det ännu :P


Iaf, sitter och skypar med Ella nu, hon är sjuk, krya på dig Ella :*

Men känner mig lite ont i halsen, alltså jag har typ ONT i halsen, är inte sådär torr och svidande i halsen, utan det gör ont som om jag har slått i halsen, det känns inte bra :(

Gör typ allt för att inte bli sjuk till på fredag, och har lite ont i huvudet också, så vi får se om det blir till o va hemma imon...


Dagen har väl varit OK. Musik bland det första på dan, Biologiprov i morgon. Inte särskilt svårt.

Ska dessutom ha massa musikprov på piano, helt meningslöst enligt mig. Alltså, varför behöva lära sig

om piano om man inte spelar det, eller ska behöva ha använding av det i framtiden. Fast står dock i kö till piano, OCKSÅ EN meningslös grej, liksom, dom får väl anställa mer lärare då, det finns folk som vill ha lite fritid.

Spelar redan Fiol, det går superbra, har spelat i snart 4 år :-) Var dessutom på fiolkonsert igår, toppen!


Men måste dock gå ut med Ella nu och ta frisk luft, hon behöver rensa hjärnan :P

 

Ciao.


Presentation


Tjena!
Du har hittat in till min blogg.
Här kommer jag skriva om min vardag, kallar mig själv Becka.
Hoppas ni tycker om den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Sexy Red Lips
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards