Becka's Life

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Becka's Life - 20 april 2014 09:54

Jag har hittat massa snygga bilder och nu ska jag berätta vad jag tycker dom passar till!

 

1. Denna outfit passar sjukt bra om man ska vara på stranden, eller iallafall när man är påväg dit! Med dom snygga solbrillorna blir outfiten perfa!

 

2. Sorry för litnen bild! Men på bilden ser vi en snygg ryggsäck. Jag tänker mig som en skoloutfit med mycket smycken! Asså vem vill inte ha smycken i skolan lixom?


3. Denna outfit är väldigt snygg. Det är inget jag hade kunnat ha en vanlig dag, utan kanske lite mer på fester. Den är verkligen to die for! Tröjan hade jag gjort allt för.

 


4. Detta är världens bästra chilloutfit. Du kan gå med den över allt. Från coola beachpartyn till en dag i solstolen hemma i trädgården!

 


5. Värsta skolavslutningsoutfiten! Världens sötaste klänning med höga klackskor! Perfa med halsbandet!

  


6. En outfit som man kanske behöver vara lite 'äldre' för att ha. Den passar kanske inte i stan, men om du är ute med vänner på picknick eller typ ska åka och bada så passar den superbra!

 


7. Denna klänningen passar grymt till typ disco! Kanske inte värsta skolklänningen men vid liiite mer speciella tillfällen passar den super! Älskar nitarna på klänningen.

   

8. Jag kan bara kalla det kläder att ha på stranden! Kolla bara! Superenkel, och passar verkligen jättebra i solstolen!

 

9.  En lite coolare variant, också för lite äldre kanske. Den passar jättebra till stan sålänge man klarar av att gå länge i höga klackar!

 

10. Denna outfiten är ungefär som den åvan. Lite coolare med nitar på skorna, passar utmärkt en varm sommardag.

 

11. Jaså du ska på rockkonsert med vännerna? Då är detta det bästa du kan finna i din gaderob! Cool och rockig, passar kanske inte för en söt tjej på stranden!

 

12. Faller för denna outfiten! Den är riiiiktigt snygg och passar nog bäst på en chilldag! Superenkel och supersnygg!

 

13. Sista outfiten! Denna passar nog bäst om det är någon festlighet på G! Så sjukt söt och fin! Älskar den.

 

Av Becka's Life - 20 april 2014 09:19

Rubriken säger allt! Igår var det så varmt att jag sprang runt med shorts och linne, jätteskönt! Vi firade påsk med några av våra kusiner och farmor och farfar c:
Jag och min lillebror fick varsin stor chokladkanin + 100 kr! Av bästaste farmor och farfar fick jag 200 kr! :DD
Det passar jättebra med pengar eftersom jag och mamma ska till London inom kort! Fatta hur mycket jag kommer shoppa! Såklart kommer det en haul. Frågan är ifall jag kommer orka ta kort på allt! xD
Jag vill ju inte visa mitt ansikte eller mig över huvud taget på bloggen!


Nu sitter jag i alla fall i vårat vardagsrum och käkar chokladkanin!

Puss

Presentation


Tjena!
Du har hittat in till min blogg.
Här kommer jag skriva om min vardag, kallar mig själv Becka.
Hoppas ni tycker om den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Sexy Red Lips
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards