Becka's Life

Direktlänk till inlägg 20 april 2014

Phew vad varmt!

Av Becka's Life - 20 april 2014 09:19

Rubriken säger allt! Igår var det så varmt att jag sprang runt med shorts och linne, jätteskönt! Vi firade påsk med några av våra kusiner och farmor och farfar c:
Jag och min lillebror fick varsin stor chokladkanin + 100 kr! Av bästaste farmor och farfar fick jag 200 kr! :DD
Det passar jättebra med pengar eftersom jag och mamma ska till London inom kort! Fatta hur mycket jag kommer shoppa! Såklart kommer det en haul. Frågan är ifall jag kommer orka ta kort på allt! xD
Jag vill ju inte visa mitt ansikte eller mig över huvud taget på bloggen!


Nu sitter jag i alla fall i vårat vardagsrum och käkar chokladkanin!

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becka's Life - 6 oktober 2014 07:19

Hej! Jag har nu bytt bloggsida och min blogg heter numera www.nattstad.se/beckaas Hoppas ni kollar in dit i stället! ...

Av Becka's Life - 26 augusti 2014 18:45


Hej!Nu tänkte jag skriva lite tips för att få oslitet, starkt och glansigt hår :)   Många säger att det sliter på håret att sätta upp det i en 'turban' av handduken när man har duschat. Jag tror faktiskt inte det sliter så mycket som folk tror. J...

Av Becka's Life - 25 augusti 2014 19:15


Hej! Idag var vi i skolan ända till 5! (Jag kanske skriver mycket om skolan, gör jag det?).  I alla fall så körde vi något som heter 'Bästa sexan'. Det var superkul. Klassen skulle komma på en egen flagga, en egen ramsa och så skulle vi komma på ...

Av Becka's Life - 22 augusti 2014 23:52

Hej! Klockan är snart 12, och jag sitter hemma hos en kompis. Hon fyllde år idag och eftersom att det är min bästa vän så tänkte vi fira med att sova över. Det har varit grymt, även om vi bara suttit vid datorer typ, haha.   Men vi hade planera...

Av Becka's Life - 20 augusti 2014 17:15

Här kommer en lista på allt jag har i min skolväska. Jag har en fejk Louis Vuitton ryggsäck, superläcker, köpte den i turkiet. Ska ju spela in en turkiet haul, men det är inte säkert. Kanske lägger upp bilder istället. Det är något fel med bloggen så...

Presentation


Tjena!
Du har hittat in till min blogg.
Här kommer jag skriva om min vardag, kallar mig själv Becka.
Hoppas ni tycker om den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Sexy Red Lips
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards