Becka's Life

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Becka's Life - 23 april 2014 16:31

Har idag letat runt lite och insett hur mycket saker jag verkligen, verkligen vill ha! Vi kör igång så fortsätt titta om ni vill se dagens vill ha av mig!

Dessa Dr.Denim Jeansen är jag käääär iiii! Jag vill verkligen ha dem. Något jag lärde mig nyligen av Ella är att denim är ett material och inte ett märke c;

 


Samma sak gäller dessa vita, gudomliga!

 




Vem vill inte ha handsprit från Bath and Bodyworks? Detta är något jag verkligen vill ha. Får se om jag köper nåt i London!

'     



Sen så vill man ju självklart ha några Victoria's Secret Bodymist's! Har själv inga, men dessa är dom jag verkligen hugger efter nu! 

Aqua Kiss - Ska köpa när vi ska till Turkiet till sommaren!

Strawberries and champange - NÅGOT jag MÅSTE ha när vi flyger till London!


   



Sen vill jag gärna ha denna Cat Eyes mascaran. Jag har velat ha den riktigt länge men har aldrig orkat köpa den. Får se om det bli något jag köper på flygplatsen!

 




Sist men absolut inte minst, en Kenza 10 Jacka. Okej, jag vet inte om jag är efter, men detta är liksom det jag vill ha så sjukt mycket! Den är svendyr och jag lovar att jag aldrig kommer kunna köpa den/få den. Men denna vill jag verkligen ha, även om jag aldrig får den!

 

Presentation


Tjena!
Du har hittat in till min blogg.
Här kommer jag skriva om min vardag, kallar mig själv Becka.
Hoppas ni tycker om den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Sexy Red Lips
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards