Becka's Life

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Becka's Life - 29 april 2014 14:35

Sitter nu och kollar på Svalleskär med Ella och äter yoghurt och havre fras :D

Vet ej vad jag ska skriva om, så ber om ursäkt för kort inlägg!
 

Av Becka's Life - 29 april 2014 07:45

Imorgon sticker jag äntligen till London med mamma! Fy vad kul det ska bli. Min enda oro är att det kanske blir dåligt väder, men vi hoppas på det bästa!
Vi kommer bland annat besöka Camden Market, Madame tussaud, och så ska vi se på en musikal. Det kommer i alla fall bli grymt kul. Jag kommer hem på söndag, men kanske får fixa ett inlägg som kommer upp på bloggen medans jag är i London. 

Det är inte säkert, men om jag får möjlighet kommer jag fimla i London med min mobil. Kanske kommer det upp på bloggen isåfall, men jag lovar INGET. 

Bilder kan ni i alla fall vara säkra på att ni får! 


Taxi hämtar oss 05.53 Jag dör. Alltså, mamma sa att hon skulle väcka mig vid fyra, jag dör verkligen. Orka gå upp. 

Dessutom har jag konsert idag, så kommer inte ha möjlighet att lägga mig tidigt. Jag får väl sova på planet.

Förra gången jag åkte till London mellanlandade vi i Köpenhamn, vilket vi inte ska göra nu. Denna gången åker vi direkt från Landvetter till London!

Sen så åker vi hem på Söndagen, kl 9 på morgonen eller när det nu var.

Sorgligt att det alltid finns ett slut, men 4-5 dagar blir ju grymt!


Annars går väl livet undan. Solen skiner och man går runt i shorts. Tänk att det bara är i slutet av April! Men att byta ut sommaren mot vintern hade varit något alltså..


Men nu måste jah sticka, så jag inte kommer för sent till skolan xD


Presentation


Tjena!
Du har hittat in till min blogg.
Här kommer jag skriva om min vardag, kallar mig själv Becka.
Hoppas ni tycker om den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Sexy Red Lips
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards