Becka's Life

Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Becka's Life - 20 augusti 2014 17:15

Här kommer en lista på allt jag har i min skolväska. Jag har en fejk Louis Vuitton ryggsäck, superläcker, köpte den i turkiet. Ska ju spela in en turkiet haul, men det är inte säkert. Kanske lägger upp bilder istället. Det är något fel med bloggen så kan inte ladda upp bilder! Jag växlar även med en handväska från Ullared, älskar den såå mycket. Ska nog ha den imorgon
Här kommer i alla fall listan:


- Datorn (vi fick den från skolan och jobbar med den).

- En mapp med massa pommes friets på, jätterolig! Där i har jag viktiga skolpapper och sådant.

- Ett pennfack, lika dant som mappen typ. 

- Pennor i pennfacket. Om det är intressant så finns det 3 vanliga blyertspennor, en stiftpenna, 2 suddigum och en pennvässare i den.

- En neccisär (Har dock inte lagt i den än eftersom skolan började nyligen).

- I den finns det:

Hårborste, alltid bra att ha.

Tops, eftersom min mascara alltid kletar ut sig, även om jag inte ens rör ögonen.

En extra tofs, även några hårnålar.

En handkräm.

Ett läppglans från Victoria's Secret.

Ett läppbalsam från Sence. (Doft: Jordgubb)

- Skolböcker, just nu finns det dock inga.

- Nycklar, som jag oftast går med på mig.

- Mobilen, fast den går jag också med i fickan eller handen.

- Lite pengar, som ligger i mobilen, som jag som sagt går med i handen.


Amen det var nog det jag har med mig i min väska!




Presentation


Tjena!
Du har hittat in till min blogg.
Här kommer jag skriva om min vardag, kallar mig själv Becka.
Hoppas ni tycker om den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Sexy Red Lips
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards