Becka's Life

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Becka's Life - 3 augusti 2014 12:00

Hej!

När detta inlägget kommer upp är jag antagligen i Turkiet och har precis ätit lunch, eftersom dom ligger före med ca 1 timma!


Jag tänkte göra ett inlägg där jag hissar och dissar lite saker. Många hissar och dissar skönhetsprodukter men jag tänkte då köra med saker :D


):DISS:

- När jag ska ladda upp videos här på bloggen så tar det alltid minst en halvtimma, och oftast stängs internetet ner efter att ca 75% har laddats upp :(

- Att youtubers blir dåligare och dåligare på att ladda upp videos. Jag förstår att det krävs mycket jobb, men det har faktiskt börjat bli lite överdrivet.

- Att allt smink måste vara så dyrt....

- Snart är sommarlovet slut :(

- Det är bara 1 vecka och 6 dagar kvar tills vi ska åka hem igen! (eftersom detta inlägget kommer upp första dagen i turkiet).

 

HISS:

- Där jag befinner mig nu är det väldigt varmt :D

- Jag har äntligen börjat komma igång med bloggen!
- Just i denna perioden känns mitt liv bäst 

- Jag har nästan 2 hela veckor kvar i turkiet 

- När jag skriver detta har jag precis filmat videon där jag visar vad jag ska ta med mig till Turkiet! Bläddra ner så har den redan kommit ut!

 

VIKTIGT: Eftersom jag gjorde detta som ett tidsinställt inlägg så har detta redan hänt c: 

 

 


Presentation


Tjena!
Du har hittat in till min blogg.
Här kommer jag skriva om min vardag, kallar mig själv Becka.
Hoppas ni tycker om den!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blinking Cute Box Cat
Sexy Red Lips
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards